L’Atzeneta UE anunciava fa uns dies que no continuaria el seu entrenador David Bellver que es feia càrrec del primer equip al final de la lliga anterior, i afrontava el play-off d’ascens territorial on quedava eliminat pel Atlético Saguntino.
Berna Ballester afronta el seu segon repte com a entrenador després de dirigir al CD Olímpic de Xàtiva
Este divendres 3 de juny el club ja ha anunciat qui dirigirà el seu equip el pròxim curs: Berna Ballester. L’entrenador setabense va passar de jugador a tècnic al curs 2020-21, aconseguint la permanència de l’Olímpic que va arrancar la lliga en la zona baixa, i quasi el metre en la fase final d’ascens a Segona RFEF.
La passada campanya en una plantilla amb pocs reforços en comparació amb la resta d’equips de la categoria lluitava fins al final per una permanència que no aconseguia assolir en les últimes jornades. Ara Berna Ballester, un dels defenses que han deixat empremta en el futbol valencià, assumeix el segon repte com a primer entrenador en el futbol amateur: dirigirà l’Atzeneta UE 2022/23.

«És un repte per a mi perquè és un club ambiciós i suposa un gran pas endavant a nivell personal», ha expressat Berna en l’anunci de la seva fitxatge per la «nau taronja». El tècnic ha afegit: «La confiança que ha dipositat en mi el club no m’ha fet tenir cap dubte d’acceptar aquest gran repte i l’afront amb moltes ganes».