Després de dos anys en Regional Preferent i el descens a Primera Regional que no va poder evitar el passat cap de setmana, el CE Pedreguer començarà una nova etapa en la seva història. La Junta Directiva anunciava que no continuaria al capdavant del projecte i s’obría el termini en aquestes setmanes de maig perquè es presentaren les candidatures per liderar la nova etapa en l’entitat.
Ja s’ha obert el termini perquè els interessats en liderar el nou projecte del CE Pedreguer presenten les seues sol·licituds
Els interessats poden enviar la seua sol·licitud al correu electrònic clubesportiupedreguer@gmail.com. Els socis tindran preferència, però qualsevol interessat pot enviar la seua sol·licitud per formar la nova Junta Directiva del Pedreguer.

D’altra banda, el club en les seues xarxes socials s’ha acomiadat d’una figura molt important per al Pedreguer en els últims anys. Es retira el seu capità Iván, «valencià denaixença amb ascendència argentina i catalana, es va formar a l’escola municipal de Pedreguer, on va destacar com a davanter».
El passat 14 de maig penjava les seues botes i la seua samarreta amb el «21» del seu gran ídol Aimar, el capità Iván deixant una gran empremta en el club
En el comunicat del club el descriuen així: «Delg evitar, habilidos, ràpid, competitiu, i «canchero» com solen dir a Argentina, ha aconseguit perforar la porteria rival en múltiples oportunitats. Aquest jugador va ser fitxat pel Dénia en el Futbol 11 on va ser reconvertit a defensa, en categoria amateur Iván va tornar al Pedreguer on es va consagrar com un dels pilars de la plantilla, fins a ser el capità.
Ell va formar part de la plantilla de l’històric ascens a Preferent 50 anys després, amb l’equip dirigit per Octavio. El passat 14 de maig penjava les seues botes i la seua samarreta amb el dorsal 21, «el número que sempre portava el seu ídol Pablo «payasito» Aimar (recordat exjugador del Valencia CF).

Des de la directiva del CE Pedreguer li agraeixen: «tots els anys de dedicació, esforç, sacrifici, competitivitat, lluita, coratge, lideratge i companyonia«. En la nota es destaca la seua qualitat futbolística i humana, i confien que tornarà a formar part del Club Esportiu Pedreguer en un altre rol.