Jornada 9.- CD Roda, 4; CD Olímpic Xàtiva, 0.
No hi hagué color, ni tampoc opció per a l’Olímpic. El Roda entrà al partit com una apisonadora i als tres minuts Meseguer ja havia marcat un doblet, una avantatge que augmentà Farisato al mig del primer temps. En el segon acte, amb tot decidit, Íñigo materialitzà el quart. CRÒNICA I REPORTATGE FOTOGRÀFIC: JORGE SASTRIQUES.
El quadre gualdinegre buscava recuperar la senda de la victòria després de sumar tres empats consecutius sense gols, davant el Recambios Colón, Castellón B i Orihuela, per a mantenir-se en la zona de promoció d’ascens. Però davant tenia un rival que venia de golejar al Callosa i que apuntava a la zona de play-off.
L’equip de David Pérez Lizaga començà el partit com un veritable cicló. No en va, als 13 minuts els locals ja guanyaven 2-0. Al minut nou Meseguer inaugurà el marcador amb un disparo des de l’interior de l’àrea, i tan sols quatre minuts després arribà el segon, també del propi Meseguer, que culminà una gran jugada gualdinegra amb l’assistència de Charly Gracia des de la banda esquerra. El partit se li posava de cara als vila-realencs, tot el contrari que a un Olímpic que quasi no s’ho creia. És cert que els gualdinegros feren molt de mal per la banda esquerra amb un Charly que percutí constantment. Els valencians apenas crearen perill, excepte en un remat de Pablo Pallarés que aturà Rives. I als 20 minuts el que arribà fou el 3-0, amb un centre de Loza des del perfil dret que rematà a la xarxa Farisato amb un cap de magistral.
En la segona part estava tot el peix venut. El Roda tenia el partit en el sac i l’Olímpic, malgrat els canvis realitzats, no millorar les seues prestacions i apenas inquietà al porter Jorge Rives. Bé és cert que l’equip de David Pérez Lizaga aixecà el peu de l’accelerador, però no per això descartà atacar. En una de les seues acometides ofensives marcà el quart gol per mitjà d’Íñigo Sanclemente després d’una assistència de Meseguer.
Amb aquest triomf el Roda es col·loca tercer en la classificació amb 16 punts, mentre que l’Olímpic Xàtiva es queda novè amb 11 a expenses que es complete la jornada aquesta vesprada. La pròxima setmana l’esquadra gualdinegra es desplaçarà fins a Sant Vicent del Raspeig per enfrontar-se al Jove Español, per la seua banda, els setabencs rebran al Silla a La Murta.
Fitxa tècnica
CD Roda: Jorge Rives; Loza, Arturo (Cruz, min. 56), Inglada, Alberto Ramos; Chavero (Toni, min. 84), Borja Gómez, Meseguer, Charly (Íñigo, min. 78); Farisato (Ortega, min. 56) i Marc Cosme (Guinot, min. 78).
CD Olímpic: Voriel; Francis, Montero, Rueda, Moscardó; Juan José Calvo, Lionel Enguene (Raúl Gómez, min. 46), Luis Pardo (Albuixech, min. 78), Marc Grau; Leomar (Lawad, min. 66) i Pablo Pallarés (Sanchís, min. 66).
Gols: 1-0. Min. 9: Meseguer. 2-0. Min. 13: Meseguer. 3-0. Min. 20: Farisato. 4-0. Min. 80: Íñigo.
Àrbitre: Antonio Rodríguez. Amonestà al local Charly; així com al visitant Moscardó. A més, expulsà al tècnic visitant Berna (80’).
Camp: Ciutat Esportiva Pamesa (Vila-real). Entrada, 200 espectadors.
Incidències: Matí solejat, 22ºC de temperatura.
.

