El Callosa Deportiva ha caigut derrotat a casa davant el Jove, conjunt que va dominar i va tenir les seues millors ocasions davant d’un equip que continua sense veure porteria i porta dues jornades perdent.
Primer temps sense ocasions clares amb major domini del Jove Español que va gaudir de nombrosos saques de cantonada davant d’un equip de casa amb variacions respecte a partits anteriors.
Els visitants van apretar en busca del gol i van tenir la seua millor oportunitat en el minut 39 quan remataren al pal, si bé els seus atacs morien en la zona defensiva d’un Callosa que no va arribar tampoc a inquietar la porteria d’Alberto Maciá en un competitiu derbi provincial força esportiu en els seus primers quaranta-cinc minuts.
En la reanudació, el Jove aviat va inaugurar el marcador al rematar de cap, Abraham un baló al qual no va arribar Chiri. Poc abans d’eixe gol, el equip de Sant Vicente va tenir una ocasió que en l’últim moment va salvar a la línia el porter callosí.
El míster local va fer canvis buscant major potència i arribada, però l’equip rojillo del Jove es va defensar amb molt d’ordre.
Amb més cor que cap, els de la Vega Baja van buscar l’igualada i un parell d’aproximacions van estar molt a prop de sorprendre al meta visitant, Alberto.
El Callosa va poder igualar en el descompte, però el remat de Víctor García va tocar en un defensa ja batut el meta del Jove.
Al final, derrota per la mínima del combinat callosí que acumula dues jornades sense puntuar i el dissabte pròxim rebran a les 18 hores al Valencia Mestalla en El Palmeral. Este encontre s’ha canviat d’ordre ja que tocava viatjar al camp de l’equip valencià.
El Jove rebrà el dissabte a les 5 de la tarda al CD Roda a la Ciutat Esportiva.
Fitxa tècnica
Callosa Deportiva: Chiri, Ángel, David López, Ricky, Samu López, Chicha (Adrián Melgar, minut 67), Alex Pérez, Rubén (Alberto minut 67), Javi Bolo (Marcos Legaz minut 58), Víctor García, Rafa Canales (Mirete minut 58).
FC Jove: Alberto Macía, Pagan, Jorge Serrano, Fede Romero, Kike Tortosa, Luis Ortiz, Ricky López (Víctor minut 51), Etxebe, Vallino, José Alfonso (Ángel minut 63), Abraham Gomis (Juanpe minut 79).
Gols; 0-1 minut 52 Abraham Gomis.
Àrbitre: Eric Vélez Echavarría, auxiliat per Iñaki Omarrementería i Lluís Calafat de la Delegació arbitral de Gandia. Ha mostrat targetes grogues als visitants Pagan i Kike Tortosa.
Camp; Municipal El Palmeral. Bona entrada de espectadores. Uns mil tres-cents es van donar cita en l’estadi.