Tercera Federación Grupo Sexto
»
»
»
»
»
»
»
Marc llança al Athletic Club Torrellano i frena la reacció del Villajoyosa CF

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Raúl Tanque en su nuevo equipo: UM Selfoss. Foto: club.
Jony, Athletic Club Torrellano
Jony celebrando un gol del Athletic Club Torrellano.

Marc llança al Athletic Club Torrellano i frena la reacció del Villajoyosa CF

Jony celebrando un gol del Athletic Club Torrellano.

El Athletic Club Torrellano tornà al camí de la victòria en un partit molt disputat davant d’un dels rivals de la seua mateixa província que ocupa els llocs de descens, el Villajoyosa CF. Els de Joserra López, que venien de ser golejats al seu camp davant de l’Atzeneta UE, completaren un bon matí per assegurar la cinquena plaça just abans de la pausa nadalenca. Fou Marc Sirvent qui amb un gol en els minuts finals decantà la balança a favor dels blanquivioletes, que no deixaven a zero la seua porteria des de feia just un mes.

Volia donar continuïtat al seu bon moment el conjunt vilero, però Samu, que debutava a la porteria del conjunt il·licità, estigué molt encertat i tallà qualsevol acció de perill protagonitzada pel seu rival durant tota la trobada. En els primers 45′, l’oportunitat més clara per desfer l’empat fou de Iván. L’atacant llançà des de la frontal de l’àrea, però es trobé amb la bona intervenció del guardameta mallorquí.

Poc més en un primer temps amb molta intensitat, però sense massa intercanvis en atac. L’Athletic Club Torrellano es deixà veure en comptades ocasions a prop de les immediacions d’Antonio, que pràcticament no tingué feina abans del descans. Chechu i Juanlu, titulars en el dia d’avui, provaren sort amb dos xuts que es perderen per damunt del travesser.

Si es tractara d’un combat de boxa, potser per punts hauria guanyat el Villajoyosa CF, que inicià el segon temps amb un altre bon intent que aturà Samu. No obstant això, el K.O. definitiu fou dels visitants, que aprofitaren una molt bona paret entre Jony i Morales per habilitar per banda a Chechu, qui acabà servint-li una pilota perfecta a Marc Sirvent. El jugador format en el Valencia CF estrenà el seu compte golejador amb un remat de cap al segon pal.

Amb cinc minuts per al final de la trobada, l’equip de Félix Prieto no pogué retallar distàncies i aconseguir un bon punt al Lloret Calsita. Segueix el Villajoyosa CF en llocs de descens amb 17 punts i dos partits menys que la resta dels seus rivals. Aquest pròxim dimecres, recuperarà una de les seues jornades perdudes i tancarà l’any en la Ciutat Esportiva Pamesa Ceràmica contra el CD Roda, mentre que l’Athletic Club Torrellano disputarà el seu pròxim compromís de lliga el 2 de gener davant del Callosa Deportiva.

_57A3264

FICHA TÈCNICA 

VILLAJOYOSA CF: Antonio López, Martin Adam, Kike, Jero, José Alberto, Goku, Adri, Cassano (Ferrán 33′), Iván (Javi Martínez 88′), Ángel (Roberto Pérez 66′), Javi Salero.

ATHLETIC CLUB TORRELLANO: Samu, Fran, Morales, Nefatlí, Llor (Javi Llamas 90′), Jony Ñiguez, Chechu, Juanlu (Lara 71′), Kaná (Mbia 84′), Chaco (Marc 71′), Navarro.

AMONESTACIONS: El col·legiat Javier Villaescusa Alarcón li mostrà targeta groga als locals Iván (34′), Kike (44′) i Ferrán (88′). I als visitants Jony (34′), Juanlu (50′), Marc Sirvent (74′) i Lara (90′).

GOLES: 0-1, Marc Sirvent (85′).