Dos penals transformats per Abraham Gomis en la segona meitat van permetre al Jove Español sumar els tres punts davant el colista UD SIA Benigànim a la Ciutat Esportiva de Sant Vicent del Raspeig.
El Jove Español va afrontar l’encontre amb la necessitat de sumar els tres punts per allunyar-se de la zona de descens. Per això, l’equip alacantí va eixir enganxat i en els primers deu minuts va tindre fins a tres opcions de marcar per mitjà d’Àngel, Pagán i Abraham Gomis.
Passat el primer quart d’hora, de nou Àngel i Abraham Gomis van posar a prova al meta visitant amb dos bons xuts. No obstant això, el Benigànim va millorar en la primera meitat i abans del descans va obligar al porter local Alberto Maciá a intervenir. Sense moviment al marcador va finalitzar el primer acte.
En la reanudació, el Jove Español va tornar a insistir per tractar de prendre avantatge i ho va aconseguir al minut 53 a través d’un penal que va transformar Abraham Gomis per establir el 1-0 al marcador.
El Benigànim va moure la banqueta en busca d’una reacció, però el Jove Español va tornar a colpejar amb un altre penal al minut 78. Abraham Gomis tampoc va perdonar des dels onze metres per sentenciar el xoc.
Amb aquesta victòria, el Jove Español va sumar tres importants punts que li permeten agafar aire a la classificació. En la pròxima jornada, l’equip de Jaime Pérez visita l’Elche Ilicitano en un altre duel clau per la lluita per la permanència mentre el Benigànim rep al líder València Mestalla.
Fitxa tècnica
FC Jove Español: Alberto Maciá, Pagán (Vallino, 57´), Miguel, Jorge Serrano, Fede Romero, Tortosa, Ortiz, Àngel (Morgado, 71´), Víctor Banegas (Hugo Romero, 71´), Etxebe i Abraham Gomis.
SIA UD Benigànim: Salva, Emilio, Jorge Ruiz, Marcos Esteve (Ros, 46´), José Blanco (Javi, 55´), Salas (Damián, 55´), Txema (Marcos Cano, 65´), Iván (Bapodra, 84´), Carles, Montes i Roberto Laurel.
Gols: 1-0, min. 53: Abraham Gomis de penal. 2-0, min. 78: Abraham Gomis de penal.
Àrbitre: Salvador Carrillo García, assistit a les bandes per Alejandro Navarro Landete i Israel Castelló Pastor. Va mostrar targetes grogues a Ros i Marcos Cano pel Benigànim.
Camp: Ciutat Esportiva de Sant Vicent del Raspeig.