Tercera Federación Grupo Sexto
»
»
»
»
»
»
»
L’Atlètic Saguntino venç al Hércules CF B i tanca una jornada rodona

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Javi Cabello, nuevo entrenador del CD Eldense. Foto: Club.
hercules-b-saguntino
Lance entre Hércules CF B y Atlético Saguntino. Foto: Hércules CF.

L’Atlètic Saguntino venç al Hércules CF B i tanca una jornada rodona

Lance entre Hércules CF B y Atlético Saguntino. Foto: Hércules CF.

Guanyar lluny del teu estadi sempre és una tasca complicada. Sobretot, davant d’un rival en ratxa i amb la pressió de tenir-ho que fer bé per retallar punts als teus rivals directes. L’Atlético Saguntino ho ha fet fàcil. El conjunt romà visitava al Hércules CF B amb la intenció de retallar al Valencia Mestalla, i ho va fer. Els alacantins van patir dos gols psicològics al final de la primera part i inici de la segona meitat que van acabar decantant la balança cap als pupils de Vicente Mir per 0-2. Amb un Atzeneta UE – Valencia Mestalla a la pròxima jornada i a un punt del lideratge, els saguntins somriuen.

No va ser un partit ple d’oportunitats. Ambdós equips mostraven respecte al rival. L’Hércules CF B es trobava en una gran ratxa de resultats i de joc, deixant molt enrere l’objectiu de la permanència. Així, va intentar incomodar a un Saguntino que jugava amb diversos suplents habituals en la seva alineació titular per motius mèdics i físics. Un duel d’alternatives i igualat que amenaçava amb trencar-se amb les faltes i els córners serveits per l’Hércules. Ufano i Salah no van poder aprofitar algunes de les oportunitats. L’equip visitant només havia realitzat un xut llunyà, però quan les ocasions escassegen, els equips en ratxa aprofiten la mínima. Nando Expósito, al 44′, realitzava un xut creuat des de fora de l’àrea que va sorprendre a Ángel i va posar el 0-1 a les acaballes de la primera meitat. Un gol psicològic que, a la postre, enfonsaria al Hércules B.

En la reanudació van ser els saguntins els que van sortir millor al terreny de joc, amb la confiança de tenir un gol d’avantatge i alliberats de pressió. Així va arribar el 0-2 al minut 52, obra de Borja Mir. L’ariet de l’Atlético Saguntino aprofitava la bona conducció del sud-coreà Park i l’assistència de Miñarro per doblar l’avantatge i posar el segon gol en l’electrònic de l’Antonio Valls. El resultat semblava posar punt i final al xoc. L’Hércules CF B intentava arribar a l’àrea d’un inèdit Company amb bones triangulacions i possessions llargues, però la defensa romana es va mantenir impenetrable. Ni els canvis ni els arreons finals van canviar el 0-2 amb el qual s’apaga la bona ratxa herculana i amb el qual dóna peu a un canvi de líder en la classificació en la pròxima jornada. L’Atlético Saguntino, a un punt.

Fitxa tècnica

Hércules CF B (0): Ángel; Nico Ortiz, Lucas, Pau, Damián (61′, Velázquez), Poveda, Miki (68′, Germán), Guille, Coke (61′, Martín Lillo), Ufano (54′, Jean Paul), Salah.

Atlético Saguntino (2): Company; Kike Torrent, Enrique, Escudero (60, Fran Cortijo), Jáuregui (60′, Ximo Forner); Luis Navarro, Nando Expósito (79′, Nico), Park, Miñarro; Álex Santos (73′, Borja Tárrega), Borja Mir (73′, Cobo).

Gols: 0-1, Nando Expósito (44′); 0-2, Borja Mir (52′).

Àrbitre: José Manuel López Rodríguez no va amonestar per part local a cap jugador; i per part visitant a Kike Torrent (22′).

Incidències: Partit corresponent a la jornada 26 del grup 6 de Tercera RFEF disputat a la Ciutat Esportiva Antonio Valls (Alacant).

Por Golsmedia