Tercera Federación Grupo Sexto
»
»
»
»
»
»
»
El CD Acero es postula com a candidat a la segona plaça en vencer al SIA Benigànim

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

acero-tercera

El CD Acero es postula com a candidat a la segona plaça en vencer al SIA Benigànim

La temporada del CD Acero està a prop de ser la millor de la seua història. L’equip porteño ha aconseguit véncer per 3-0 a la UD SIA Benigànim en un partit importantíssim a El Fornás, l’últim que gaudirà el temple acerista en aquesta il·lusionant temporada, on fins i tot podrien concloure en segona plaça i competir en Copa del Rei la pròxima temporada. Els ‘ganxuts’ res podien fer, sobretot, al contar amb només 12 jugadors de camp en la convocatòria d’avui.

Els primers instants de partit van ser de diversos acostaments per part dels dos conjunts, encara que la possessió va caure del costat acerista. Després de diversos intents per part del CD Acero va arribar el primer de la tarda, obra de Morón. Un gran xut creuat al 24′ col·locava el 1-0 al marcador i els de Jandro havien realitzat la tasca més complicada: obrir la llauna. Peu a taula per als locals, que van continuar intentant-ho per mitjançament de Morgado, encara que sense aconseguir augmentar la renda abans del descans.

A penes havien transcorregut uns segons després de tornar del túnel de vestidors quan el CD Acero va doblar la seua avantatge per mitjançament del gol de Juancar. Un error defensiu del conjunt ‘ganxut’ el va aprofitar el davanter local per posar el 2-0 i la rúbrica definitiva. Encara hi hauria més. Per part del SIA Benigànim van ser Javi Berenguer i Iván García els que van intentar retallar distàncies, però sense trobar porteria. El CD Acero sabia que el partit era seu no només per l’avantatge sinó per la forma de jugar. Continuament buscant un 3-0 que va arribar al 88′. Civera va anotar el tercer amb un gran xut ras i col·locat des de fora de l’àrea per sentenciar-ho.

Fitxa tècnica

CD Acero (3): Vicente; Ximo Navarro, Iñaki Pardo, José Álvarez, Javi García, Morón, Pereira, Jefrie, Guillén, Morgado, Juancar.

UD SIA Benigànim (0): Pablo Muñoz; Emilio, Jorge Ruiz, Txema, Damián Sánchez, Iván García, Israel Ull, Carles Zomeño, Laurel, Pablo Ros, Javi Berenguer.

Gols: 1-0, Morón (24′); 2-0, Juancar (46′); 3-0, Civera (88′).

Àrbitre: Samuel Elías Pérez Sánchez.

Incidències: Partit corresponent a la jornada 37 del grup 6 de Tercera RFEF disputat en l’estadi El Fornás (Port de Sagunt, València).

Por Golsmedia