Tercera Federación Grupo Sexto
»
»
»
»
»
»
»
El Torrent es classifica per al play-off al 91′ i deixa l’Atzeneta sense Copa del Rei

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

La plantilla del Torrent CF celebra la clasificación para la promoción de ascenso a Segunda RFEF. Foto: Torrent CF.

El Torrent es classifica per al play-off al 91′ i deixa l’Atzeneta sense Copa del Rei

La plantilla del Torrent CF celebra la clasificación para la promoción de ascenso a Segunda RFEF. Foto: Torrent CF.

Autèntica bogeria a El Regit. Tot el que es li pot demanar a un últim partit de lliga regular entre dos grans equips com Atzeneta UE i Torrent CF, va succeir. Amb especial atenció al que passava a Xàtiva amb el CD Olímpic – Orihuela CF i a Vila-real amb el CD RodaAtlético Saguntino. Després d’un encontre ple de tensió, intensitat, oportunitats i moltes ides i vingudes, van ser els de Toni Jareño els que protagonitzaren una agònica remuntada consumada en el temps afegit per classificar-se per a la promoció d’ascens a Segona RFEF i deixar a l’Atzeneta UE sense segona plaça i sense Copa del Rei.

El partit va arrancar amb minuts de tanteig i igualtat, sense que cap dels dos combinats pogués inquietar al porter rival. Els duels directes reflectien que el partit anava a ser intens i el col·legiat va decidir posar el llistó baix perquè no se li fora de les mans. Un fet que, a la postre, va ser fonamental. Manu Palma va ser el protagonista de la primera del partit amb un testarazo al 24′ que es marchava desviat per poc. Moltó, tres minuts després, ho provava de nou amb el cap sense aconseguir recompensa. Els locals apretaven cada cop més i el Torrent tractava d’aprofitar les seues oportunitats gràcies al desbordament de Christian i al joc d’esquenes d’Ekedi. El propi ’16’ ex de l’Atzeneta va intentar un disparo llunyà que va estar a punt de sorprendre a Ferri. Hagués estat un autèntic golàs.

La segona part la recordaran molts aficionats en ambdós bàndols. Amb sabor diferent, però igual de frenètic. Les hostilitats arrancaven aviat amb el disparo de Moltó, sense esperár-s’ho, que va estar a punt de ser el primer de l’encontre al 47′. Un minut després era Polanco qui avisava amb un tir que va raspar la fusta. Segons després, per tercera vegada seguida, el Torrent desaprofitava una ocasió molt clara amb el testarazo d’Ekedi que va salvar l’Atzeneta baix pals. I a l’Atzeneta no li pots perdonar. Els locals li van fer pagar car als de Jareño al 53′ i Alberto Oca no va desaprofitar l’ocasió per posar el 1-0, apropar els seus a la Copa del Rei i enfonsar les possibilitats de promoció del Torrent. Però els visitants no havien dit l’última paraula.

Sense res a perdre pels de Jareño, van pujar completament i van tancar a l’Atzeneta darrere. Els canvis van ajudar gràcies a l’entrada d’Adri Domínguez i Yassine. Moltó i Christian Albert van ser els que van capitanejar les jugades d’atac dels visitants, mentre que l’Atzeneta es feia fort al contraatac amb les ocasions de Joe Winstanley i Javi Llario, sense resultat. Finalment, al 75′, va arribar la bogeria. L’àrbitre va assenyalar penal a favor del Torrent i Yassine va fer gala de la seua experiència per batre a Ferri i posar el 1-1. L’equip torrentí creia, vaja si ho feia. La bogeria acabava de arribar.

Míchel va aconseguir connectar un bon disparo que no va encertar entre els tres pals, encara que la jugada anterior va ser de marcatge. Els de Jareño van assediar la meta de l’Atzeneta i van deixar buits darrere imperdonables. Finalment, al 86′, arrancaria el punt d’inflexió. L’Atzeneta gaudiria d’un penal que detendria Kedra, un altre ex del conjunt local, per mantenir al seu Torrent amb vida. Acte seguit, Nemesio veuria la segona targeta groga i deixaria al seu equip amb 10. Al mateix temps que el porter polonès atajava el llançament, van arribar notícies del gol de l’Atlético Saguntino que deixava a l’Atzeneta en tercera plaça. I només un minut després es va desencadenar la bogeria. Gomis va batre a Ferran Ferri al 91′ per fer esclatar d’eufòria la banqueta visitant i submergir al local en una profunda depressió. Encare va haver temps per intentar el 2-2. El xiulet final de l’àrbitre va significar l’inici de la festa d’un Torrent que, per moments, es veia fora del play-off.

Fitxa tècnica

Atzeneta UE (1): Ferran Ferri; Ballester, Alberto Oca, Javi Llario, Manu Palma, Ayo, Carles Rosell, Porcar, Moltó, Marc Sirera, Nemesio.

Torrent CF (2): Kedra; Ivi, Cano, Peralta (82′, Monty), Jorge Julià (64′, Míchel), Polanco, Ekedi (64′, Yassine), Christian Albert, Marcos Blasco (58′, Adri Domínguez), Gomis, Lois.

Gols: 1-0, Alberto Oca (52′); 1-1, Yassine (76′); 1-2, Gomis (91′).

Àrbitre: Antonio Javier Rodríguez Rodrigo va amonestar per part local a Manu Palma (16′), Moltó (24′), Marc Sirera (63′), Ayo (65′) i Nemesio (75′); i per part visitant a Peralta (8′), Marcos Blasco (16′), Cano (34′), Julià (63′), Míchel (84′) i Monty (86′). Va expulsar per part local a Nemesio per doble targeta groga (88′).

Incidències: Partit corresponent a la jornada 38 del grup 6 de Tercera RFEF disputat al Estadi El Regit (Atzeneta d’Albaida, València).

Por Golsmedia