El Torrent CF ja compta amb entrenador per a la pròxima temporada. El club ‘taronja’, després de la contractació de Javi Rubio com a director esportiu del primer equip fa poc més d’una setmana, començava a accelerar el procés d’elecció de tècnic. Ara ja té el resultat final. Serà Alejandro Esteve l’encarregat d’ocupar la banqueta del San Gregorio per a la campanya 22/23.
Esteve és un jove tècnic de 42 anys amb una dilatada trajectòria en les banquetes. Va començar com a segon entrenador del CD Polop en la 07/08 en Regional Preferent, donant el pas a primer entrenador de la UD Altea en la 08/09. Després de tres anys li va arribar la seua primera oportunitat en Tercera Divisió amb el CF La Nucía, on va romandre durant sis campanyes. Va aconseguir ascendir a Tercera en la 16/17.
alejandro esteve, nou entrenador del torrent cf
En la 15/16, després de no continuar en La Nucía una vegada produït el descens a Preferent, va gaudir de la seua primera experiència lluny d’Espanya sent segon entrenador en el Hapoel Tel Aviv de la primera divisió d’Israel. Després de tornar a La Nucía amb èxit, en la 19/20 va formar part del cos tècnic del RC Deportivo de La Coruña arribant a ser segon entrenador en LaLiga SmartBank.
Finalment, en la 20/21 va començar la seua etapa en el Hércules CF com a segon entrenador i com a primer tècnic en diversos enfrontaments de Segona Divisió B. Finalment, en el últim curs s’ha consagrat en el filial herculà, on ha aconseguit una permanència folgada en undècima posició. Ara, Esteve enfila un nou repte en Torrent amb l’objectiu d’aconseguir l’ascens a Segona RFEF en el San Gregorio.
𝗔𝗹𝗲𝗷𝗮𝗻𝗱𝗿𝗼 𝗘𝘀𝘁𝗲𝘃𝗲, 𝗻𝘂𝗲𝘃𝗼 𝗲𝗻𝘁𝗿𝗲𝗻𝗮𝗱𝗼𝗿 𝗱𝗲𝗹 𝗧𝗼𝗿𝗿𝗲𝗻𝘁 𝗖.𝗙.
El técnico alicantino Alejandro Esteve (Benidorm, 1980) se convierte en el nuevo entrenador del primer equipo del Torrent C.F. para la campaña 2022/23. pic.twitter.com/yzjB3x7kZv
— Torrent C.F. (@tcf_oficial) June 17, 2022
L’entrenador alacantí serà presentat el pròxim dilluns en el San Gregorio per a parlar sobre el futur de l’equip i sobre la seua il·lusió per comandar el projecte ‘taronja’.