Valencia CF
»
»
»
»
»
»
»
»
Bordalás vol els cedit en el seu projecte

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Bordalás vol els cedit en el seu projecte

L’entrenador del Valencia CF, José Bordalás, va signar un contracte de dos temporades més una tercera opcional amb el club de Mestalla perquè li va demanar temps al club i confiança per poder desenvolupar un projecte i conformar en diverses temporades un equip a la seua imatge i semblança. Coneixedor de les complicacions econòmiques del club i que no seria possible aconseguir fer un equip totalment al seu gust en una única finestra de traspassos, el tècnic va oferir al club la seua comprensió per vendre jugadors i no fitxar tot el que li agradaria a canvi de confiar en ell si els resultats no arribaven, i alhora que li donaren temps, per això aquest contracte llarg, per poder formar un bloc al seu gust.

Bordalás està content malgrat que, com va reconéixer recentment, als entrenadors sempre els agrada poder reforçar els equips i això és el que volia el tècnic en aquest mes de gener

De moment, Bordalás està content malgrat que, com va reconéixer recentment, als entrenadors sempre els agrada poder reforçar els equips i això és el que volia el tècnic en aquest mes de gener, però ja sap de primera mà que serà difícil arribar als jugadors que vol, i està per veure si venen el mínim de dos futbolistes que ell ha demanat. Bordalás es va quedar sense les seues principals peticions a l’estiu, Arambarri i Djené, i ara també sap que les seues opcions una, no són les opcions una per al club per la realitat econòmica.

Ara bé, davant la impossibilitat de fitxar en propietat tot el desitjat, Bordalás va aconseguir el passat estiu que es signaren quatre jugadors cedits, en realitat van ser tres per al primer equip, perquè el georgià Mamardashvili venia per competir en el filial. Omar Alderete, Hugo Duro i Helder Costa, van ser els tres jugadors que van arribar per completar una plantilla a la qual se li van sumar Foulquier i Marcos André en propietat, a canvi d’11,5 milions d’euros.

Mamardasvhili en el seu debut a Mestalla davant el Getafe el passat divendres

De totes les arribades, quatre van ser petició expressa de Bordalás, jugadors que ell va elegir per al seu projecte en el Valencia CF. Especial va ser la seua insistència en el paraguaià Alderete i la seua confiança en Hugo Duro, a qui va fer debutar en primera amb el Getafe però al qual va descartar el passat curs per l’equip madrileny. Els quatre cedits van arribar al Valencia CF amb opcions de compra diferents. Ara, quan arriba l’equador de la competició, el tècnic està convençut que els quatre jugadors cedits són futbolistes que li agradaria tenir en la seua plantilla del pròxim curs.

  • Mamardashvili: El georgià té una opció de compra que si el club la du a terme durant la setmana que queda del mes de desembre, s’haurien de pagar al voltant de 750.000 comptabilitzant la comissió dels agents. El club porta setmanes traslladant al jugador que efectuarà la seua compra ara i no a partir de gener, ja que aleshores hauria de pagar gairebé un milió pels seus drets. Està tot acordat perquè firme fins a 2025 amb una clàusula de rescissió progressiva en els anys que començaria per 20 milions fins arribar als 30. En l’esportiu, el georgià va guanyar la partida a Rivero en pretemporada davant les lesions de Jaume i Cillessen i va començar la temporada a un gran nivell sent titular les primeres sis jornades de la Lliga. En la Copa no ha jugat, i el jugador s’ha sentit decebut, però al tenir fitxa de filial s’ha vist perjudicat pels cupos de fitxes i l’obligació de tenir sempre al camp set jugadors del primer equip. Es tracta d’un porter sobre el qual hi ha confiança per a ser el titular els pròxims anys. Fins ara ha jugat 6 partits 540 minuts en Lliga.
  • Alderete: El paraguaià va ser el primer fitxatge de l’etapa Bordalás. Un futbolista que va intentar portar al Getafe el passat curs i que no va poder, però que sí va aconseguir portar cedit al Valencia CF. El tècnic el va conéixer en un Getafe – Basilea d’Europa League i li va encantar. L’Hertha de Berlín se’l va cedir al Valencia CF este estiu amb una opció de compra de 7,5 milions d’euros i l’obligatorietat de comprar-lo si jogués 25 partits oficials o si el Valencia CF es classifica per Europa. 

    A estas alçades suma 15 partits oficials i 1212 minuts de competició. Bordalás té clar que el vol i a més que es complirà segur la clàusula de partits i ara, hi ha opcions fins i tot que es compleixi el d’anar a Europa. Alderete és jugador de Bordalás.

Hugo Duro és el que millor números està aportant a l’equip i el club té clar que ha de pagar els 4 milions però Bordalás vol també a Alderete, es signarà a Mamardashvili i Helder l’ha convençut

  • Hugo Duro: L’atacant madrileny està sent la gran revelació de la temporada i sens dubte la sorpresa. Va ser molt sorprenent l’aposta de Bordalás per ell, ja que el curs passat el va descartar en el Getafe i este any el va demanar a última hora per al Valencia CF. En principi, semblava que tindria un paper xicotet a Mestalla i darrere d’altres però ara mateix és l’atacant titular, porta cinc gols i està sent important en l’equip per la seua aportació a més dels gols. S’ha guanyat totalment el vestidor i s’ha consolidat en primera divisió. Porta jugats 999 minuts de Lliga, cinc gols i tres assistències i Bordalás ha decidit que el vol en la seua plantilla. El club haurà de veure si pot accedir a pagar els 4 milions que costa el jugador que té clar que no renovarà en el Getafe i que vol seguir en el Valencia CF. A 22 anys el seu preu, sent davanter, es pot considerar una ganga del mercat.
  • Helder Costa: El portugués d’origen angoleñ va arribar sobre la bocina del mercat i com a aposta de Jorge Mendes. De fet, Bordalás no volia al futbolista perquè no era el perfil que buscava per reforçar les bandes. No obstant açò, va ser el únic fitxatge de Lim este estiu que va imposar el seu criteri i va acordar les condicions de la seua cessió, compartint la altíssima fitxa del jugador amb el Leeds United. Li va costar molt entrar en la dinàmica de l’equip i de fet fins a la jornada 10 no va tindre la seua primera titularitat però a partir d’ahi ja s’ha convertit en un fix, excepte davant el Betis que va jugar mitja hora. En els dos últims mesos és titularíssim i fins i tot ha jugat en Copa per rematar els partits davant Utrillas i principalment davant l’Arenteiro. Suma 787 minuts de joc i encara que no ha marcat i únicament ha donat una assistència en la Copa, el seu rendiment és creixent, el seu protagonisme en l’equip també i s’ha guanyat la confiança del tècnic destacant en alguna cosa que no és el seu fort, que és el treball per a l’equip. El club té una opció de compra de gairebé 20 milions que no exercirà però el jugador vol quedar-se i malgrat que no hi ha una decisió presa, és possible que s’intente alguna fórmula com una nova cessió per quedar-se’l un any més.