La Diputació de València ha presentat el seu pla d’ajudes -per tercer any consecutiu- al motociclisme i automobilisme, que serà de 540.000 euros dividits en 340.000 als pilots de motociclisme des de Minimotos fins al mundial i 200.000 per a pilots de quatre rodes.
Un total de 58 pilots de la Cuina de Campions i Fórmula de Campions, escoles de formació del Circuit Ricardo Tormo de la Comunitat Valenciana seran els beneficiats d’aquestes beques que, segons el director general del circuit Gonzalo Gobert seran per als “pilots que més ho necessiten, que no són precisament els que estan més amunt”. El responsable del Ricardo Tormo es va mostrar agraït a la Diputació per “saber entendre que els esports de motor no són elitistes sinó que són esports cars en els quals es pretén que tots partisquen amb les mateixes possibilitats”.
Les ajudes es divideixen en 340.000 euros per al motociclisme i 200.000 per a automobilisme
Per la seua banda, el president de la Diputació de València, Jorge Rodríguez, va reconèixer que “aquest és un gran esforç de la Diputació per a afavorir al fet que pilots d’automobilisme i de motociclisme compten amb les mateixes oportunitats per a fer realitat els seus somnis”.
Jaume Masià -pilot de KTM en el Mundial de Moto3- i Eliseo Martínez -pilot de l’Eurocup Renault 2.0- han sigut la veu d’agraïment en nom de tots els beneficiats per aquestes ajudes. “Espere tenir l’oportunitat de tornar aquest suport amb bons resultats. És fonamental per a tots, tant com per als més joves en les Minimotos de la Cuina de Campions com para els que ja estem en el Mundial com és el meu cas”, va sostindre Jaume Masià.
Foto: Circuit Ricardo Tormo