El CE Pedreguer regresó a la Regional Preferente esta pasada temporada con una gran ilusión por volver a esta categoría.

El CE Pedreguer anuncia quién será su entrenador la próxima temporada

El CE Pedreguer regresó a la Regional Preferente esta pasada temporada con una gran ilusión por volver a esta categoría.

El regreso del CE Pedreguer a la Regional Preferente lo resolvió con una buena nota. El equipo de Octavio Muñoz finalizó la temporada en la úndecima posición, seis puntos por encima de la zona de descenso (en este final de curso avanzado por el coronavirus).

Tras esta buena temporada del equipo de la Marina Alta los jugadores y afición quieren seguir compitiendo a buen nivel en esta categoría y para ello ya trabajan desde el club, que ya ha tomado la primera gran decisión: ¿Quién será el técnico del equipo 20/21?

Octavio Muñoz seguirá como entrenador del ce pedreguer 20/21

La dirección del CE Pedreguer seguirá apostando por Octavio Muñoz como entrenador, y su cuerpo técnico. Además, en el comunicado del club también se anuncia que Crespo seguirá dirigiendo al Juvenil. 

Octavio Muñoz seguirá dirigiendo al CE Pedreguer después de una buena temporada de regreso a Preferente por parte del club de la Marina Alta.

Comunicado del club: 

“Volguts aficionats del CE Pedreguer, com ja sabreu la temporada 2019-2020 s’ha donat per finalitzada per decisió unànime de la Federació Valenciana de Futbol. No s’han pogut disputar la resta de partits que quedaven, tots els equips han mantingut la categoria i seran equips de preferent la temporada que ve. Per la part que ens toca, hem acabat la temporada en la posició 11 a falta de 8 jornades per acabar el campionat realitzant una gran tasca per part dels jugadors i el cos tècnic. El Juvenil per la seua part ha acabat en la posició 15 (penúltim) però amb la sensació que es podia donar la volta a la truita en les 8 jornades que quedaven. No es va poder demostrar perque també es va donar per finalitzada la competició.

El club està molt orgullós de la tasca feta durant tota la temporada i per això ens complau anunciar la renovació per un any més dels entrenadors Octavio Muñoz Pazos i Fj Crespo per dur el timó de l’equip Senior i el Juvenil. Estem segurs que anirà igual o millor que la passada temporada i es produirà la consecució dels objectius marcats per a la temporada. Els desitgem molta força i sort a ambdós entrenadors”

Deja un comentario

Dejar respuesta

Por favor, introduce tu nombre.
Por favor, introduce un comentario.

[td_block_golsmedia_lo_mas_leido title="Lo más leído" range="weekly" first_post_large="yes" golsmedia-lazy-load-cache-id="golsmedia-block-uid__post__mobile__after_1_post__lo-mas-leido"] [golsmedia_responsive_ad adsense_banner_size_mobile="300x250" adsense_config_mobile="show-always" box_config_mobile="no-show" class="td_block_golsmedia_ad td-pb-border-top td_block_template_5 td_module_wrap"] [td_block_golsmedia_encuestas widget_title="Encuestas"] [td_block_golsmedia_futbol_tele_hoy widget_title="Fútbol en la tele hoy"]