CD Coria
»
»
»
»
»
»
»
»
El CD Coria es queda a un ex del Sevilla FC i l’Eintracht de Frankfurt

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Amadou Diawara, ex AS Roma, nuevo fichaje del CD Eldense
Foto: CD Coria.

El CD Coria es queda a un ex del Sevilla FC i l’Eintracht de Frankfurt

Foto: CD Coria.

El CD Coria continua sumant efectius a una setmana del seu estrena liguera en Segona Federació davant el CD Guadalajara. El conjunt celeste suma l’arribada del central madrileny d’ascendència alemanya Alexander Rodríguez Caso Schwarz «Álex Rodríguez«, qui aterra a Coria procedent del CD Móstoles URJC. Encara que en les últimes setmanes havia entrenat amb la selecció AFE.

Rodríguez és un defensa central de 30 anys que compta amb experiència en el futbol alemany i espanyol. Es va formar en les categories inferiors del Sevilla FC fins a recalcar en el primer equip juvenil de Eintracht de Frankfurt. Allí va començar la seua trajectòria en el futbol alemany, defensant les elàstiques de TSV Steinbach, Waldhof Mannheim i Chemie Leipzig. En 2018 va decidir retornar a Espanya de la mà del filial de l’AD Alcorcón.

Álex Rodríguez, experiència a Alemanya i Espanya per a la defensa celeste

A l’estiu de 2020 va passar pel Portugalete i, un any més tard, pel CD Móstoles URJC. El zaguero madrileny va competir en 30 encontres, sent titular en tots ells, amb 2.500 minuts i un gol a les espatlles. Ampli coneixement en Segona Federació, Segona B i Tercera Divisió per al CD Coria.

 .

Categorías CD Coria