Cada vegada les empreses necessiten en la seva plantilla grans professionals, que entre els seus coneixements destaqui el triar les millors estratègies per a les entitats mitjançant l’estudi del Big Data.
L’anomenada Intel·ligència de Negocis és una de les professions del futur
És per això, que la Universitat de València (UV) ha dissenyat un nou grau que només s’imparteix en dues universitats públiques d’Espanya, la Carlos III (UC3M) de Madrid i l’Autònoma de Barcelona (UAB). Aquest grau rep el nom de Intel·ligència i Analítica de Negocis (Business Intelligence Analytics, BIA).
Tant la UV, com la UPV han apostat pel Big Data i han guanyat omplint totes les places que s’oferien per a aquest curs. Mentre que altres grau com és Administració i Direcció d’Empreses (ADE) té una visió més tecnològica, per així dominar llosa dades aplicades l’expansió del negoci, el màrqueting, el disseny, etc.
Amb aquesta iniciativa els estudiants de la Universitat de València podran ser uns autèntics professionals al món del Big Data.