Fútbol Base
»
»
»
»
»
»
»
»
LES NOSTRES ESCOLES | CD Cheste, el club accelera com a referent del futbol femení

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Els jugadors i jugadores del CD Cheste.
Els jugadors i jugadores del CD Cheste.

LES NOSTRES ESCOLES | CD Cheste, el club accelera com a referent del futbol femení

Els jugadors i jugadores del CD Cheste.

Entre la serra de Xiva i el Pla de Cuart, a l’interior de la província de València, es troba Xest, població de bons vins, cultius de cítrics, i amb un club de futbol que als últims anys ha apostat fermament per la seua secció femenina. Tot el seu esforç li ha portat a convertir-se en tota una referència a la comarca de la Foia de Bunyol.

Fa 4 anys debutava el seu primer equip femení, i d´aquell pioner Benjamí-Aleví ara s´ha convertit en club referent a la comarca

A l’abril de 2018, fa 4 anys, debutava el seu primer equip femení. D’aquell pioner Benjamí-Aleví se li han sumat un infantil-cadet, i un equip Amateur. El gran nombre de xiquetes que s’han anat apuntat al seu Curs de Tecnificació ha provocat que per a la pròxima temporada es pense a augmentar a més equips: amb un Cadet-Juvenil i un Infantil, dins de les competicions del programa Valenta.

cd cheste
Un grup de xiquetes de l´escola del CD Cheste.

El projecte de formació en el futbol de l´Escola Esportiva Municipal de Xest aglutina a un total de 170 xiquets i xiquetes apassionats per aquest esport. El seu objectiu: el d’ajudar-los a créixer en la seua tècnica, i en valors.

Un equip de l´escola del CD Cheste a un entrenament.
Un equip de l´escola del CD Cheste a un entrenament.

Vicente García, Director Esportiu, cinquena temporada treballant per a aquest club, ens destaca sobre la seua escola: «acollim a tots els xiquets i xiquetes que volen jugar indiferentment del seu nivell, dins de la labore de les escoles municipals esportives». Esforç, compromís i responsabilitat són els valors que intenten transmetre a cada jugador, ens assegura.

Vicente García: «la nostra meta és consolidar el projecte del futbol femení»

El màxim responsable del futbol base del CD Chest ens ressalta la importància de la seua aposta per la secció femenina: «la nostra meta és consolidar el projecte del futbol femení i continuar sent un club referent a la comarca».

Dos preparadors físics, dos fisios, un Centre de Tecnificació específic de porters, i dos entrenadors i entrenadores formades per equip per a oferir sessions on aprendre i gaudir. En cada activitat programada es busquen nous reptes.

Porters cd cheste
El club compta amb una preparació específica per als porters.

Sara Martí, entrenadora de l’Aleví i jugadora de l’amateur, ens explica com és una sessió habitual amb el seu equip: «Depenent el partit que es plantege fem més tasques ofensives o defensives, però ens centrem en molta finalització, circulació de pilota, joc ràpid…».

Cada temporada creixen els equips i el nombre de xiquetes que s’apunten al projecte del CD Cheste, i Sara Martí ens indica que està impressionada com les seues jugadores van creixent: «Es nota bastant, els dos primers anys vaig portar a les xiquetes que ja ara estan en el futbol 8 i la seua evolució es nota molt, en la passada, en la seua posició en el joc… «.

entrenament fútbol femení cheste
Un equip de l´escola del CD Cheste, de la seua secció femenina.

Centres, canonades, defendre de forma ordenada, xuts amb efecte…tot aixó es pot vore cada vesprada al camp de fútbol “La Viña” de Xest. El projecte creix com a referent en el fútbol femení amb una idea clara en el seu día a día: entrenar divertinse.