La Primera Federació 22/23 es troba a la volta de la cantonada. Poc més de dues setmanes resten per a l’inici de la categoria de bronze del futbol espanyol. El procés d’adjudicació dels drets televisius s’allarga i els horaris, per tant, també es prolonguen en el temps. La RFEF ha voler programar les dues primeres jornades perquè les aficions pogueren planificar els seus viatges malgrat no disposar encara de televisió oficial.
Així doncs, es programen les dues primeres jornades en dissabte i diumenge, deixant enrere els enfrontaments de divendres que se celebraven la temporada passada. És una de les novetats de la present campanya. Encara que els horaris ja han vist la llum, existeixen diversos enfrontaments programats a les 12:00 hores que podrien variar -segurament ho faran- per motius climatològics.
la rfef publica els horaris de les dues primeres jornades perquè les aficions planifiquen els seus viatges
Els primers enfrontaments de la temporada a la Primera Federació seran el RC Deportivo – DUX Internacional de Madrid, San Fernando CD – AD Ceuta i Real Madrid Castilla – RB Linense en el grup 1; i FC Barcelona Atlètic – CD Castelló i CA Osasuna Promeses – Atlético Baleares en el grup 2.
https://twitter.com/Primera_RFEF/status/1558107746616098816?s=20&t=2KTuRbi5AXqYMfCzYy7Kvw.