Partido que han disputado el Algeciras y el Nàstic. / Foto: Nàstic Tarragona
Mala jornada per als equips catalans de Primera RFEF
Partido que han disputado el Algeciras y el Nàstic. / Foto: Nàstic Tarragona
La jornada 13 en Primera RFEF no ha deixat molt bones sensacions per als equips catalans. I és que dels set equips que competeixen en aquesta categoria, cap d’ells ha aconseguit sumar els tres punts, per ser més concrets, cap d’ells ha aconseguit puntuar.
Dissabte van jugar els seus respectius enfrontaments Andorra, Sabadell i UE Costa Brava. El FC Andorra de Sarabia va caure per la mínima davant l’Alcoyano en un tram final de partit boig, amb tres gols en deu minuts. Per la seva part, la UE Costa Brava no aixeca cap i va tornar a caure davant el Linares amb contundència 1-4.
LA derrota del Sabadell li va costar el càrrec a l’entrenador
Antonio Hidalgo, dirigint un encontre davant del Nàstic. / Foto: CE Sabadell
El CE Sabadell va cedir per 3-0 davant el Real Madrid Castilla. A més, aquest encontre va servir perquè el CE Sabadell prenguera la decisió de destituir a Antonio Hidalgo. Ja en la jornada matinal de diumenge, la UE Cornellà de Raúl Casany ha caigut davant el filial del Sevilla i es queda quatre punts per sobre del descens.
La tarda del diumenge deixava dos enfrontaments més amb equips catalans. El primer d’ells, el del FC Barcelona B que ha cedit per la mínima davant l’Albacete. El Nàstic també ha caigut. El conjunt grana ho ha fet al camp de l’Algeciras, i també per la mínima, 1-0.
Para ofrecer las mejores experiencias, utilizamos tecnologías como las cookies para almacenar y/o acceder a la información del dispositivo. El consentimiento de estas tecnologías nos permitirá procesar datos como el comportamiento de navegación o las identificaciones únicas en este sitio. No consentir o retirar el consentimiento, puede afectar negativamente a ciertas características y funciones.
Funcional
Siempre activo
El almacenamiento o acceso técnico es estrictamente necesario para el propósito legítimo de permitir el uso de un servicio específico explícitamente solicitado por el abonado o usuario, o con el único propósito de llevar a cabo la transmisión de una comunicación a través de una red de comunicaciones electrónicas.
Preferencias
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para la finalidad legítima de almacenar preferencias no solicitadas por el abonado o usuario.
Estadísticas
El almacenamiento o acceso técnico que es utilizado exclusivamente con fines estadísticos.El almacenamiento o acceso técnico que se utiliza exclusivamente con fines estadísticos anónimos. Sin un requerimiento, el cumplimiento voluntario por parte de tu proveedor de servicios de Internet, o los registros adicionales de un tercero, la información almacenada o recuperada sólo para este propósito no se puede utilizar para identificarte.
Marketing
El almacenamiento o acceso técnico es necesario para crear perfiles de usuario para enviar publicidad, o para rastrear al usuario en una web o en varias web con fines de marketing similares.