Un dels partidassos de la Primera RFEF en el seu retorn a la competició lliga després del paró nadalenc estava en l’aire i finalment s’ha confirmat el seu aplazament: el CD Alcoyano vs CD Castellón. El Club Deportivo Alcoyano havia sol·licitat a la RFEF l’aplazament del partit previst per la tarda d’aquest dissabte després de detectar-se diversos casos per Covid-19.
El CD Alcoyano ha detectat quatre positius en Covid-19 i aquest dissabte al matí es faran més proves als jugadors
Vicente Parras, entrenador del Deportivo, havia informat en la roda de premsa prèvia al partit de lliga que des del club s’havia sol·licitat l’aplazament després de detectar-se diversos positius en la plantilla per casos de Covid-19. En primer lloc, ahir dijous es van descobrir tres casos positius que es van notificar, aquest divendres s’ha tornat a detectar un positiu, sent ja quatre. I aquest dissabte al matí a les 9.00 hores estaven citats de nou tots els jugadors per passar una nova prova.
El tècnic de l’Alcoyano comentà en la seva roda de premsa que aquest divendres havien pogut entrenar però amb una sessió condicionada pel protocol en cas de brot, amb els jugadors distanciats uns dels altres, sense utilitzar vestidors… i considerava que el millor seria el seu aplazament en detectar-se un brot en la plantilla.
Roda de premsa de Vicente Parras:
Aquest dissabte el CD Alcoyano ha confirmat la suspensió de l’encontre mitjançant el següent comunicat:
🚨OFICIAL | Suspendido el encuentro 🆚 @cdcastellon de esta tarde tras el brote producido en nuestro equipo. La fecha del partido se fijará tan pronto como sea posible. pic.twitter.com/bYoD3vk4ge
— CD Alcoyano SAD (@CD_Alcoyano) January 8, 2022
.