Icono del sitio Golsmedia

Final per la salvació en l’Estadi Jesús Navas

Imagen del duelo de la primera vuelta en la Nueva Condomina. Foto: Cantera SFC.

La zona baixa del Grup II en Primera RFEF està que crema i dos dels equips que busquen eixir del pou s’enfronten en aquesta 26a jornada. Sevilla Atlético i UCAM Murcia s’enfronten este diumenge a les 12:00 en un enfrontament en què ambdós tenen la necessitat de guanyar per aconseguir l’objectiu.

El Sevilla Atlético viurà la primera de les dues finals a casa. Els xics d’Alejandro Acejo rebran a UCAM Murcia i Cornellà de manera consecutiva a casa i volen fer un 6 de 6 que els done oxigen. El filial sevillista suma dues derrotas consecutives -tres en els últims quatre partits- que han aturat el seu gran inici d’any. Fins al mateix dia del partit, el tècnic malagueny no podrà confeccionar la convocatòria ja que fins a set jugadors han viatjat amb el primer equip a Vitoria per al xoc contra l’Alavés.

SEVILLA ATLÉTICO I UCAM MURCIA S’ENFROTEN EN AQUESTA JORNADA EN UN DUELO CLAU PER A LA SALVACIÓ

Enfront estarà un UCAM Murcia que té la necessitat de guanyar davant d’un rival directe. Els xics de Salva Ballesta arriben a terres hispalenses en antepenúltima posició, a set punts del filial. El quadre murcià acumula un dels últims dotze punts i compta amb l’honor dubtós de ser el pitjor visitant de la categoria. Els universitaris sumen una victòria, tres empats i set derrotas en les seues onze eixides. A més, el tècnic maño està en la corda fluixa després dels seus mals resultats.

El partit és decisiu per ambdós, però sobretot per un UCAM que ha de tornar a enganxar-se a la salvació i què millor que davant d’un rival directe. El Sevilla Atlético vol tornar a la senda de la victòria davant del seu públic després del traspés davant el Sanluqueño. Queden moltes jornades però la salvació passa per Sevilla.

Salir de la versión móvil