Es van complir els pronòstics observant la seva marxa a la lliga. El FC Andorra d’Eder Sarabia suma la seva tercera victòria consecutiva i se situa líder (a l’espera del que puguen fer Albacete Balompié i Villarreal CF C aquest diumenge). Per la seva banda, el Barça B de Sergi Barjuán, després de guanyar a El Collao d’Alcoi per les genialitats d’Abde i Jutglà, ha tornat a acumular derrotes: davant el Nàstic fa una setmana (0-2) i ara al Principat.
FC Andorra 2 – 1 FC Barcelona B
A la mitja hora de joc, Rubén Bover i Iván Gil avançaven als locals. El primer dels gols va arribar d’un penal per mans de Ndiaye molt protestat pel filial blaugrana, avui amb aquesta equipació grisenca. El segon tant, un golàs d’Iván Gil de xut entrant a l’àrea des de la dreta. Jutglà al minut 75 arribava al rescat amb una bona acció, un golàs, i el Barça B va gaudir d’oportunitats per empatar, però aquell gol no va arribar.
Victòria important per a l’Andorra que puja al lideratge, preocupant situació del Barça B que continua flirtejant amb el descens. Ací el vídeo resum del partit:
Abde no ha jugat després de conèixer-se la seva lesió poc abans del partit
Per cert, Abde no disputava el partit per lesió. El Barça anunciava poc abans que la seva promesa patia: «una tendinopatia rotuliana».
https://twitter.com/FCBarcelonaB/status/1502650819090464769.