Jornada 6.- CD Castellón, 2; Osasuna Promeses, 0.
El Castellón va guanyar amb justícia al Osasuna Promeses gràcies als gols de Manu Sánchez i Dani Romera, ambdós a la segona meitat.
El conjunt albinegre va protagonitzar dues novetats respecte al partit del passat diumenge, amb el retorn d’Óscar Gil al centre de la defensa després de complir un partit de sanció, i el debut com a titular de Fabrício. Els locals buscaven fer bo el punt aconseguit en terres catalanes davant el Cornellà, mentre que els osasunistes volien oblidar la seva primera derrota, patida davant l’Eldense a la darrera jornada, sorprenent a Castalia, on va jugar amb la samarreta albinegra el seu entrenador, Santi Castillejo.
Els navarresos van sortir amb més empenta a Castalia i van controlar la possessió del cuir en els primers compassos del xoc, mentre que els locals tractaven d’atacar a través de transicions ràpides. En aquest context, el Castellón va començar a generar perill, gaudint d’ocasions als peus de Fabrício, Dani Romera i Pablo Hernández. En aquest nou escenari, amb els deixebles de Torrecilla controlant el xoc i creant oportunitats de gol, el filial navarre apenas va inquietar el meta Pastor, excepte en alguna acció molt puntual. Els orelluts van continuar insistint i als 30 minuts Cristian va obligar a volar al meta Darío per abortar el que hauria estat un autèntic golàs. Ja en la recta final, Fabrício va tenir un remat de cap que a prop va estar de colar-se a la porteria rojilla, però finalment es va anar alt.
Cristian Rodríguez i Dani Romera impulsen al CD Castellón
La segona meitat va començar bé per un Castellón que als 10 minuts de la reanudació es va avançar al marcador amb un gol de Manu Sánchez, que va rematar un córner de Cristian Rodríguez al primer pal per enviar el cuir a la quadratura amb un soberbi cap. El gol va donar tranquil·litat als de Rubén Torrecilla. Els navarresos van intentar recompondre’s però no van aconseguir generar ocasions a un quadre albinegre que va viure tranquil a la defensa, controlant el partit al mig del camp i sentenciant en atac. I és que al minut 85 una bona jugada col·lectiva dels locals va acabar valent el 2-0 gràcies a una assistència que va aprofitar Dani Romera per definir el xoc.
Amb aquesta victòria, el Castellón s’introdueix tercer, en zona de promoció d’ascens, amb 11 punts, mentre que Osasuna B és onzè amb vuit. A la propera jornada, el quadre albinegre tornarà a jugar a Castalia, ho farà rebent a La Nucía dissabte (17 hores), mentre que el conjunt navarre també jugarà a casa, en el seu cas davant
Fitxa tècnica:
CD Castellón: Pastor, Manu Sánchez, Iago, Óscar Gil, Salva Ruiz, Calavera, Cristian Rodríguez (Bilal, min. 80), Fabrício (Koné, min. 69), Pablo Hernández (Kochorashvili, min. 73), Raúl Sánchez i Dani Romera.
Osasuna Promeses: Darío, Diego (Moreno, min. 69), Hernando, Unai, Sánchez, Íker (Yoldi, min. 63), Barbero, Pau, Xabi (Sergio, min. 69), Eneko i Llinares (Adama, min. 80).
Gols: 1-0. Min. 55: Manu Sánchez. 2-0. Min. 85: Dani Romera.
Àrbitre: Lax Franco (Col·legi Murcià). Va amonestar als locals Iago i Óscar Gil; i als visitants Pau i Yoldi.
Estadi: Castalia.