Racing de Santander
»
»
»
»
»
»
»
»
Fernández Romo no vol despistes: «Tratarem de guanyar»

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Amadou Diawara, ex AS Roma, nuevo fichaje del CD Eldense
Guillermo Fernández Romo dirige un entrenamiento del Racing de Santander. Foto: Racing de Santander.

Fernández Romo no vol despistes: «Tratarem de guanyar»

Guillermo Fernández Romo dirige un entrenamiento del Racing de Santander. Foto: Racing de Santander.

El Racing de Santander ja és equip de LaLiga SmartBank. Un retorn somiat on la festa va acabar passant factura a Tudela, quan el colista i ja descendit CD Tudelano va golejar per 3-0 als càntabres. Els campions volen aixecar-se i Guillermo Fernández Romo, entrenador del quadre racinguista, avisa que aniran a per els tres punts aquest cap de setmana davant el Real Valladolid Promesas.

Romo comenta: «Cal intentar entrar bé al partit, com vam fer davant el Celta B. Vam començar bé, vam marcar dos gols i per guanyar aquest tipus de partits hem de ser proactius, intentar aprofitar algun error seu, generar situacions de perill des del nostre joc posicional…», afirma l’entrenador madrileny del Racing de Santander.

«per guanyar aquest tipus de partits hem de ser proactius»

Encara hi ha incógnites sobre els jugadors que saltaran al terreny de joc davant el Real Valladolid Promesas. Fernández Romo assegura que els titulars «sortiran per guanyar». No s’espera la promoció de jugadors des del filial, atès que el Rayo Cantabria es juga una valuosa plaça de promoció d’ascens a Primera RFEF. «Tindré en compte que pot ser un dia especial per a alguns futbolistes».

Fernández Romo, després de caure contundentment davant el colista, va sortir «cabrejat, mosquejat, igual que els jugadors». El madrileny afirma: «No ens agrada a ningú que passi això per l’exigència pròpia i la de l’entorn. S’ha parlat, va passar, i a partir d’ara espero que si no guanyem sigui perquè el rival sigui molt millor que nosaltres».

Por Golsmedia