El Crevillente Deportivo es va classificar per a la final d’ascens després d’imposar-se per un còmode resultat al Ribarroja que al descans ja perdia per 3-1. Els blanquiazules, ajudats per la seva afició, ja pensen en l’encontre davant el Patacona que es disputarà a Quart de Poblet.
L’equip de Víctor Sanz ja va vèncer la setmana passada per 0-1 i en aquest partit tenia moltes opcions de classificació. El 1-0 el va materialitzar Hamza al minut 11, Javi Salero va posar el 2-0 al 29, el 3-0 el va anotar José Carlos al 39 i al 45 els valencians van marcar de penal per mitjà de Nicolau.
El partit en aquest primer temps el va controlar el conjunt local que va ser molt superior al rival. La primera ocasió a l’inici la va tindre Agudo, però el meta local, Edu, va evitar amb la seva palmada el primer gol. Va ser un espejisme perquè el Crevillente, després del tant de Hamza, va ser amo i senyor del joc i del baló davant un Ribarroja que va protestar pel tercer gol, ja que el jutge de línia va alçar el banderí, si bé el col·legiat va donar el gol, cosa que va originar les paraules i gestos de la banqueta rival i del míster Alejandro San Isidro.
Poc abans de l’intermedi, el meta local va derribar al visitant Nicolau i aquest va obtenir el gol des del punt de penal. A la reanudació, el Crevillente va tornar a marcar per mitjà de Javi Salero que va fer doblet posant l’últim gol al marcador. Un defensa del Ribarroja va traure de cap sota pals al minut 80 un remat de José Carlos que es colava a les malles i els de casa acabaven el xoc amb un clar resultat que els dona ànims i esperança de superar al Patacona i tornar a la tercera divisió.
Al final, l’afició va celebrar amb el seu equip aquest magnífic resultat i per megafonia es va informar que la directiva i l’Ajuntament crevillentí sufragaran de forma gratuïta l’autobús perquè els aficionats acompanyen al equip al partit el pròxim divendres a Quart de Poblet, on de vèncer serien equip de categoria nacional.
Fitxa tècnica
Crevillente Deportivo: Edu García, Quesada, Raúl Murcia, Calderón (Pablo Ballester minut 56), Pucho (Tomás Haro, minut 74), Javi Salero, Jero Rocamora (Cristian Navarro minut 77), Ibra (Sergi Murcia minut 56), José Carlos, Víctor Gomis (Adrián Cerda minut 56), Hamza.
Ribarroja CF: Angel, Piña, Madra, Dani, Ernest (Fayez minut 70), Pablo, Vittu, Miguel (Faus minut 63), Robles (Alexandre, descans), Nicolau, Agudo (Champi descans).
Gols: 1-0 Hamza minut 11. 2-0 Javi Salero minut 29. 3-0 José Carlos minut 39. 3-1 minut 45 Nicolau de penal. 4-1 Javi Salero minut 50.
Àrbitre: José Ortiz Montesinos, assistit per Javier Jorda Gómez i Pablo Ortiz Montesinos. Ha mostrat targetes a Piña, Vitty, Robles, Agudo del Ribarroja. Al Crevillente, groga a Raúl Murcia.
Camp: Municipal Enrique Miralles. Al voltant de 700 espectadors a les graderies.