SD Logroñés
»
»
»
»
»
»
»
»
La SD Logroñés obté la cessió d’una perla del Real Valladolid

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Amadou Diawara, ex AS Roma, nuevo fichaje del CD Eldense
Castri en un partido con el filial del Real Valladolid. Foto: Real Valladolid.

La SD Logroñés obté la cessió d’una perla del Real Valladolid

Castri en un partido con el filial del Real Valladolid. Foto: Real Valladolid.

Continuen desfilant nous futbolistes per Les Gaunas. La SD Logroñés continua construint la seua plantilla de cara a una nova temporada exigent en Primera RFEF, la segona consecutiva. El conjunt de La Rioja obté la cessió del jovencíssim davanter de 19 anys Castri, qui aterra en terres logroñeses procedent del Real Valladolid Promeses.

Guillermo Castrillejo Manso «Castri» (Villahán, Palència, 2002) és un jove atacant amb capacitat per jugar tant de davanter centre com d’extrem dret. La seua rapidesa, olfacte golejador i habilitat per al desmarcatge seran claus per al club logroñesista. El palentí es va formar en les categories inferiors del club blanquivioleta fins a fer-se un lloc en el Promeses en la 21/22.

castri, talent jove en qualitat de cedit per a la sd logroñés

En la seua primera campanya com a sénior ha gaudit de 18 encontres, tres d’ells com a titular. Previament, encara com a juvenil, va competir en 19 encontres -amb onze titularitats- en la 20/21 en Segona Divisió B. El seu debut va arribar en 2019 davant la SD Leioa, encara que els seus actes d’aparició en aqueix any van ser molt escassos. Alguna cosa habitual al tenir 17 anys.

Ara, Castri tractarà de fer-se millor futbolista en la categoria de bronze amb la SD Logroñés. Intentarà gaudir del màxim de temps possible sobre el verd, alguna cosa que no va poder realitzar en la temporada passada i que curiosament sí va fer amb 18 anys en Segona B.

Categorías SD Logroñés