La UD Sanse continua perfilant la plantilla per a la pròxima temporada i ho fa amb l’objectiu de millorar els resultats de l’any passat. El conjunt madrileny ha anat tancant incorporacions al llarg del mercat i segellant renovacions importants. En les últimes hores han anunciat un fitxatge d’un jugador que va abandonar el club fa escassos mesos.
Borja Martínez torna a la UD Sanse
Borja Martínez tornarà a vestir la samarreta de la UD Sanse una temporada més després de tornar a l’equip després de terminar la seva relació contractual al juny. Va firmar pel Real Murcia però no va durar el que havia de durar. Borja Martínez aportarà velocitat, caràcter i experiència a l’atac del Sanse de cara a aquesta nova temporada.

L’extrem esquerre, de 28 anys, torna a la plantilla sansera després de passar amb èxit el reconeixement mèdic. La passada temporada va aconseguir anotar 5 gols i 4 assistències en els seus 29 partits que va disputar amb el Club. El jugador va militar en equips de la talla d’Hèrcules, Eivissa o Cultural Leonesa a Segona B i Elx a Segona Divisió.