Halterofilia
»
»
»
»
»
HALTEROFÍLIA | Alba Sánchez torna en gran després de ser subcampiona de la Copa d’Espanya

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

CD Castellón vs Albacete Balompié de DH Juvenil.

HALTEROFÍLIA | Alba Sánchez torna en gran després de ser subcampiona de la Copa d’Espanya

L’esportista de 21 anys nascuda a Alzira (a la foto començant per la dreta la tercera) ha reaparegut amb una gran actuació en la Copa d’Espanya, després d’aconseguir la medalla de plata damunt a casa ja que l’esdeveniment es va celebrar al seu poble natal.

Gran actuació després d’un 2018 molt accidentat

La valenciana va tenir un 2018 sense fortuna on va haver d’abandonar el CAR de Madrid, sofrir diverses lesions (especialment de genoll) que la van tenir apartada diversos mesos i per tant va baixar el ritme de competició.

Però aquest passat dissabte, Alba va demostrar la gran esportista que és. L’esdeveniment va reunir les 9 millors levantadoras nacionals amb l’excepció de Lidia Valentín i un sistema de puntuació especial, la valenciana va treure la seva millor versió per a conquistar la medalla de plata i reprendre bones sensacions per al pròxim Europeu Absolut que es celebrarará a l’abril.

Categorías Halterofilia