A 28 de novembre, ja hi ha tres clubs del Grup VII de Tercera RFEF que han posat fi a la seua relació amb els entrenadors que van començar la temporada al capdavant de l’equip. Són el SAD Villaverde, el CDC Moscardó i el RCD Carabanchel. Qui primer va prendre eixa decisió va ser Juan Antonio Cozar, qui li va comunicar a Fede Bahón que no continuaria liderant una plantilla totalment nova, creada amb el seu esforç i el d’Àlvaro Bernal, que també va eixir de Boetticher. Va ser llavors quan el president va segellar el retorn a les banquetes de Paco Senda, entrenadors que va aconseguir un ascens amb el SAD Villaverde anys enrere.
«tinc la consciència molt tranquila perquè li he dedicat moltes hores i molt treball a eixa plantilla»
Des de Golsmedia Sports hem contactat amb Fede Bahón per saber què significà per ell deixar el projecte en el qual havia depositat tota la seua il·lusió i entrega. Això comenta: «A ningú li agrada que l’eixen per motius extradeportius. Tinc la consciència molt tranquila perquè li he dedicat moltes hores i molt treball a eixa plantilla. Cos tècnic, director esportiu i jugadors estàvem molt units. La gestió del vestuari havia sigut excellent, i això es notava al camp.»
També li hem preguntat en què inverteix el seu temps ara que no està al càrrec de cap equip. ¿Veu partits? ¿Segueix formant-se? Esta és la seua resposta: «Veig molt de futbol els caps de setmana, de totes les categories. Segueixo preparant entrenaments a casa. El cap d’un entrenador mai para i sempre has de modernitzar-te, actualitzar la terminologia i posar-te al dia amb les eines que apareguen noves. I, el més important, dedicar més temps a la meua dona i a la meua filla.»
«el que vull és entrenar, però ja m’han proposat altres coses»
Abans de finalitzar la nostra petita xarrada amb Fede, li vam fer la pregunta del milió i la que interessa a totes aquelles persones que li processen un afecte enorme i se n’alegren dels seus èxits. ¿Què serà d’ell? ¿El veurem pròximament en algun equip? Té clares les seues preferències: «Aquesta temporada ja no puc entrenar, ni de primer ni de segon entrenador. Estic barallant altres opcions, sempre relacionades amb el que sé, que és el futbol. Està clar que el que vull és entrenar, però ja m’han proposat altres coses. Ara a pensar-les amb tranquil·litat, per després no haver-me de lamentar.»