Falta un mes (arranquen el divendres 23 de juliol) per a l’inici dels Jocs Olímpics Tòquio 2020, si «2020» perquè així es continuen cridant oficialment malgrat celebrar-se finalment aquest 2021 per culpa de la pandèmia que es va suspendre en la seua data inicial programada.
Els millors atletes de diverses modalitats esportives buscaran a Tòquio aqueixes medalles per les quals tant s’han sacrificat els últims anys, i tots estarem pendents d’ells en aqueixes dates estivals.
LA SELECCIÓ D’ESPANYA DE HOCHEY HERBA, MÉS LES SELECCIONS MEDALLISTES DELS ÚLTIMS JOCS DE L’Argentina I ALEMANYA, ES CONCENTREN A VALÈNCIA LA SETMANA VINENT
En els pròxims dies, del 29 de juny al 7 de juliol, València es converteix en el «búnquer» per a la Selecció Espanyola d’hoquei herba masculina i femenina que participaran en aquests Jocs Olímpics. A més, també arriben a la Comunitat Valenciana les seleccions de l’Argentina i Alemanya. Recordeu que l’Argentina és l’última Campiona Olímpica dels Jocs de Rio de Janeiro 2016, en el seu equip masculí.

En aqueixos últims Jocs Olímpics celebrats Espanya masculina va caure en quarts davant l’Argentina, i després Alemanya va ser eliminada en semifinals davant els campions olímpics, que van véncer en la final a Bèlgica, aconseguint les medalles d’or els seus jugadors. Els alemanys es van quedar amb el bronze en derrotar a Holanda.
L’Argentina MASCULINA VA GUANYAR ELS ÚLTIMS JOCS OLÍMPICS RIO DE JANEIRO 2016, I LES XIQUES D’ALEMANYA VAN ACONSEGUIR LA MEDALLA DE BRONZE
En l’hoquei femení recordar que Espanya va caure en quarts davant Nova Zelanda, qui va perdre la final davant la Campiona Gran Bretanya. I l’Argentina femenina es va quedar en quarts en caure davant Holanda. Per tant, a València aquests dies a més de la Selecció d’Espanya masculina i femenina comptarem amb la presència de l’equip Campió Masculí (l’Argentina), amb l’equip que va aconseguir el bronze masculí (Alemanya), i amb l’equip de bronze femení, Alemanya.
El *Poliesportiu Municipal Verge del Carmen-*Beteró (en el barri marítim del *Cabanyal) acollirà partits amistós entre aquests combinats les pròximes dates. Així ho ha comunicat el *Ajuntament de València i la *Fundació Esportiva Municipal. Aquestes sis seleccions que estaran en els pròxims Jocs Olímpics mesuraran el seu nivell a València amb la celebració de dotze partits internacionals no oficials. L’espectacle està garantit. Aquestes són les dates assignades per a cada trobada amistosa:
29/06/2021 (18hs): ESPAÑA vs Alemania (M)
29/6/2021 (20hs): ESPAÑA vs Alemania (F)
01/07/2021 (11.30hs) ESPAÑA vs Alemania (M)
02/07/2021 (18.30hs) Argentina vs Alemania (M)
03/07/2021 (13.00hs) Alemania vs Argentina (F)
04/07/2021 (11.00hs): ESPAÑA vs Argentina (M)
04/07/2021 (13.30hs): ESPAÑA vs Argentina (F)
05/07/2021 (11hs): ESPAÑA vs Argentina (M)
05/07/2021 (15hs): ESPAÑA vs Alemania (F)
06/07/2021 (13hs): Alemania vs Argentina (F)
07/07/2021 (11hs): ESPAÑA vs Argentina (M)
07/07/2021 (13hs): ESPAÑA vs Argentina (F)