Més esport
»
»
»
»
»
El Fertiberia vol acabar la primera fase de lliga invicte

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Amadou Diawara, ex AS Roma, nuevo fichaje del CD Eldense
Foto: BM Puerto Sagunto.

El Fertiberia vol acabar la primera fase de lliga invicte

Foto: BM Puerto Sagunto.

El Fertiberia BM es mesura a l’Handbol Eivissa dissabte que ve, 4 de març, a partir de les 19 hores en l’Ovni. Es tracta de l’últim partit de la primera fase de la competició al qual els de Toni Malla arriben invictes, líders de grup i amb 10 punts assegurats per a competir en la fase per l’ascens a Asobal. Malgrat que els punts que es traguen contra Eivissa no afectaran el futur dels portenys i al seu objectiu de pujar de categoria, els blanc-i-vermells enfronten el xoc amb l’objectiu d’acabar invictes.

L’entrenador blanc-i-vermell, Toni Malla, destaca: ‘La victòria a Alacant va ser molt important, no sols a nivell motivacional, sinó per la importància dels punts. Sabem que passe el que passe en el partit de demà dissabte arrossegarem 10 punts a la següent fase i crec que és important. Aquesta setmana no ens juguem res perquè Eivissa no pot passar, només el prestigi d’acabar la primera fase convidats. Però ho afrontem amb la idea de continuar competint igual que fins ara. Evidentment donarem rotació a tothom perquè els jugadors que mereixen tindre més minuts, tinguen la seua oportunitat i perquè necessitem a tots els nostres dispositius per a la següent fase’.

Respecte al rival que tindran davant, Malla conta que: ‘És un equip que juga molt bé i que no s’ha ficat per pocs punts en la baralla per l’ascens. El nostre grup ha sigut molt duro comparat amb l’altre. Juguen i defensen de meravella i ells voldran guanyar per a començar la següent fase amb bones sensacions’.

‘Des del dilluns ja estem preparant la segona fase, no sols a nivell tàctic per a introduir nous conceptes, sinó també a nivell físic per a arribar tan bé com siga possible a la fase per l’ascens. Un dels motius pels quals no vam guanyar l’any passat és perquè física i mentalment arribem amb poca gasolina. Nosaltres volem fer un bon partit el dissabte, continuar creixent com a equip com l’estem fent. Esperem que l’afició vinga i responga i gaudisquen del joc dels nostres xavals que l’estan fent molt bé’, Conclou Malla.

Por Golsmedia