Sainz va tindre una bona escapada i va liderar en les primeres voltes. Però sempre va estar a la defensiva, primer de Verstappen i després de Pérez. Quan aqueixos dos van aconseguir passar, semblava que podria arribar a la meta, però no: després va haver de defensar-se amb la mateixa força del seu company d’equip, amb Ferrari deixant que les seues actuacions corregueren fins a la bandera.
Leclerc estava fent una molt bona carrera, ja que també va mantindre a Pérez a ratlla durant un temps i, amb una millor gestió dels neumàtics, realment va pressionar al seu company d’equip. Fins i tot va passar en un moment abans de bloquejar-se i retrocedir en una baralla entretinguda.
Després de la carrera, Carlos Sainz va comentar que: «Va ser un gran cap de setmana i poder celebrar un podi amb els tifosi és la guinda perfecta del pastís. Realment vull agrair a cadascun d’ells pel seu suport infinit. Són molt especials».
«Hui vaig fer tot el que vaig poder per a tractar de mantindre als dues Red Bull darrere, usant els meus neumàtics al límit i pressionant durant tota la carrera. Desafortunadament, encara tenen avantatge sobre nosaltres el dia de la carrera i la tercera posició va ser la màxima hui. Vam tindre Bones batalles en la pista amb ells i amb Charles i espere que la gent ho haja gaudit tant com jo. Ara tenim una mica de temps per a reagrupar-nos i començar a preparar-nos per a Singapur al més prompte possible».
Text: Fórmula 1.