Més esport
»
»
»
»
»
Jaume Masià guanya en Japó i és el nou líder del Mundial de Moto 3

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Javi Cabello, nuevo entrenador del CD Eldense. Foto: Club.
Jaume celebrando en Japón. Foto: Moto GP.

Jaume Masià guanya en Japó i és el nou líder del Mundial de Moto 3

Jaume celebrando en Japón. Foto: Moto GP.

L’acció per als pilots de Moto3™ va arrancar aquest diumenge amb motiu de la gran carrera del Gran Premi Motul del Japó que va acabar amb el ‘*poleman’ i nou líder Jaume Masià (*Leopard Racing) imposant-se de manera contundent als seus màxims rivals en la lluita pel campionat Ayumu Sasaki  i Daniel Holgado.

Jaume Masià va tindre una eixida més complicada de l’esperat. No vaig agafar Deniz Öncü, qui va aconseguir prendre la davantera i superar a Daniel Holgado i Stefano Nepa, mentre que el pilot de Leopard es veia relegat fins a la quarta posició. En la segona volta, Jaume Masià i Ayumu Sasaki van superar a Stefano Nepa per a donar caça a Deniz Öncü i Daniel Holgado, que van intentar ampliar el seu avantatge des del principi.

En la setena volta, Jaume Masià va trobar la manera d’avançar al turc i va recuperar el control de la carrera. Conscient del ritme de l’espanyol des de l’inici del cap de setmana, Ayumu Sasaki es va situar immediatament a roda del seu rival per a no deixar-li escapar. Per darrere, Stefano Nepa i el seu company d’equip Iván Ortolá van tractar d’acostar-se a aqueix grup davanter. No obstant això, el punt d’inflexió del Gran Premi va arribar unes voltes més tard quan Deniz Öncü i Ayumi Sasaki es van enredar en una emocionant batalla per la segona plaça, que va beneficiar a Jaume Masià per a aconseguir obrir un buit definitiu. Instants després, Deniz Öncü es va anar al sòl mentre tractava de desprendre’s de Folgat.

Mentre Jaume Masià posava la directa cap a la seua segona victòria consecutiva, Daniel *Holgado també començava a atacar a Ayumu Sasaki per la segona plaça, la qual cosa va asseure bé als pilots de MTA, que van retallar lleugerament distàncies. Ayumu Sasaki va començar l’última volta en segona posició, però Daniel Holgado va trobar el lloc en la corba 11. Quan semblava que l’encara líder de la general acabaria segon, l’heroi local va eixir millor de l’última corba i va tornar a col·locar-se per davant just en la línia de meta.

Jaume Masià es col·loca líder per primera vegada aquesta temporada. El valencià avantatja ara en sis eslores a Ayumu Sasaki, mentre que Daniel Holgado cau a la tercera plaça. Mancant sis carreres, tot és possible!

Text: Moto GP.

Por Golsmedia

Categorías Més esportMotor