El UCAM Murcia CF està en apurs. El conjunt del BeSoccer La Condomina milita en antepenúltima posició i es troba a sis punts de la permanència. Els universitaris han de lograr punts com més prompte millor per asomar el cap en una classificació que s’ha comprimit en les últimes jornades. El porter Pedro López ha parlat sobre la situació de l’equip.
Pedro López comenta: «Ha vingut bé desconectar el passat cap de setmana, encara que quan vens d’una derrota vols jugar ràpidament el següent partit. Ha servit per recuperar a gent que estava tocada i preparar millor el partit d’aquest diumenge. No ens hem de solucionar amb els rivals. El nostre objectiu és pensar únicament en el nostre partit perquè és vital traure els tres punts, encara que també som conscients que tenim un partit menys», afirma després de no jugar el passat cap de setmana per COVID-19.
«Ha vingut bé desconectar el passat cap de setmana»
El porter comenta: «Estic tranquil. Tinc 27 anys, sóc jove, però tinc molta experiència. He viscut situacions difícils, complicades i amb molta pressió. Tinc ganes que arribi el partit i que, jo, individualment, faça un bon partit servint de suport perquè l’equip torne a la senda de la victòria», assegura.
🎙️ 𝗣𝗲𝗱𝗿𝗼 𝗟𝗼́𝗽𝗲𝘇 atendió a los medios de comunicación en la sala de prensa del Estadio BeSoccer La Condomina.
🗣️ ❝No vamos a obviar la realidad. El UCAM Murcia no puede estar en puestos de descenso. La culpa es nuestra y nosotros tenemos que revertir la situación❞
— UCAM Murcia CF (@UCAMMurciaCF) February 17, 2022
«No anem a obviar la realitat, existeix una gran pressió. El UCAM Murcia no pot estar en llocs de descens. La culpa és nostra i nosaltres hem de revertir la situació», afirmava amb rostre seriós. «Tenim un grup fort. Cada dia ens sentim més complementats. Al final, sabem que aquest és el camí perquè surten els resultats», conclou.