Polideportivo
»
»
»
»
»
TAEKWONDO | Raúl Martínez es queda a les portes del podi en el Mundial de Manchester

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Amadou Diawara, ex AS Roma, nuevo fichaje del CD Eldense
Raúl Martínez Grand Prix Manchester 2018
Imatge de la victòria de Raúl Martínez a Damon Sansum en el Grand Prix de Manchester 2018 (Alex Livesey / Getty Images Europe).

TAEKWONDO | Raúl Martínez es queda a les portes del podi en el Mundial de Manchester

Imatge de la victòria de Raúl Martínez a Damon Sansum en el Grand Prix de Manchester 2018 (Alex Livesey / Getty Images Europe).

L’il·licità Raúl Martínez ha realitzat una extraordinària actuació en el Mundial de Taekwondo que s’ha disputat aquest cap de setmana a Manchester. Ha faltat molt poc per a veure a l’integrant del Projecte FER barallar per les medalles.

L’alacantí, qui competeix en la categoria de -80 kg, va caure eliminat en quarts de final davant el coreà Woo Hyeok Park per 23-8. Una derrota amb la qual es va quedar sense les semifinals que li garantien medalla mundialista.

Ha perdut en quarts de final contra el coreà Woo Hyeok Park per 23-8.

Raúl, que s’entrena en el CAR de Madrid des de fa 11 anys, va començar guanyant contundentment al nepalès Nischalman Shrestha (14-3). En segona ronda, va fer el mateix davant el portuguès Michel Fernandes per 16-5. Finalment, en vuitens derrotaria a l’alemany Tahir Guelec per un ajustat 12-11.

Manchester li ha llevat el que li va donar fa uns mesos. I és que va conquistar l’any passat el Grand Prix de la ciutat anglesa, per la qual cosa arribava a la cita amb la màxima il·lusió. La temporada 2019 estava sent excepcional amb els bronzes del Open de Las Vegas i del Open d’Egipte.

L’any passat va guanyar a Manchester el Grand Prix.

Por Golsmedia