Premios Golsmedia
»
»
»
»
»
Les principals lligues femenines seran protagonistes als Premis Golsmedia 2022

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

fútbol femenino
Laura del Río, Seleccionadora Sub-23, junto a las ganadoras de los Premios Golsmedia 2021, y los fundadores de Golsmedia Alberto Aparicio y Ricardo Sancho.

Les principals lligues femenines seran protagonistes als Premis Golsmedia 2022

Laura del Río, Seleccionadora Sub-23, junto a las ganadoras de los Premios Golsmedia 2021, y los fundadores de Golsmedia Alberto Aparicio y Ricardo Sancho.

En la gran festa de futbol que Golsmedia tornarà a organitzar la pròxima tardor, mitjançant la II Edició Nacional dels Premis Golsmedia, tindran un paper molt protagonista les jugadores i entrenadors/es de les principals lluites femenines nacionals.

90 futbolistes i entrenadors/es seran nominades/os a la II Edició Nacional dels Premis Golsmedia

En els guardons que es porten a terme amb la col·laboració de la Reial Federació Espanyola de Futbol s’elegiran i premiaran a la Millor Portera, Millor Jugadora i Millor Entrenador/a de 10 lluites entre: Primera Iberdrola, Liga Reto Sur i Liga Reto Norte, i els set grups de Primera Nacional Femenina.

Premios Golsmedia 2019 Femenino
Guanyadores dels Premis Golsmedia 2019 recollint el seu guardó.

En total seran 30 els guanyadors/es d’un trofeu dels Premis Golsmedia 2022 en l’apartat del futbol femení. El primer és elegir les 90 nominades als guardons, i ara és el vostre moment, el dels lectors/as de Golsmedia.com per elegir les millors futbolistes i tècniques/os de la temporada 2021/22. Els nominats/es resultaran de les votacions obtingudes per part dels aficionats/es (un 25%), premsa especialitzada (25%) i dels entrenadors/es de cada grup (50%).

Jugadores com Alexía Putellas, Mai Garde i Salma Paralluelo van guanyar un guardó en l’edició passada celebrada a la Ciutat del Futbol de Las Rozas

En el menú del diari digital Golsmedia.com, a la part superior esquerra, podeu trobar la pestanya dels «Premis» i seleccionar «Votacions» per participar allà amb els vostres vots. A més, en la navegació pel diari digital podeu trobar diferents banners on fer un «click» per entrar en les votacions. Aquí mateix podeu entrar en l’apartat de Votacions per votar.

En l’anterior edició dels Premis Golsmedia 2021 que es van celebrar a la Ciutat del Futbol de Las Rozas (Madrid), la seu de la RFEF, centenars de jugadores i entrenadors/es de les principals lluites del futbol femení es van donar cita per gaudir de la cerimònia. En ella vam descobrir les elegides pels aficionats/ i entrenadors/es com les millors del curs anterior 2020/21. Laura del Río, exjugadora internacional i actual Seleccionadora Sub-23 Femenina, va ser qui els va atorgar el guardó juntament amb els fundadors de Golsmedia Alberto Aparicio i Ricardo Sancho.

Laura del Rio
Guanyadores de la darrera edició dels Premis Golsmedia juntament amb la Seleccionadora Sub-23 Laura del Rio i els fundadors de Golsmedia, Alberto Aparicio i Ricardo Sancho.

En l’edició de 2021 van ser premiades jugadores com: Alexia Putellas (primera futbolista espanyola en aconseguir un Baló d’Or), Mai Garde ( llegenda d’Osasuna), Salma Paralluelo (primera jugadora del Villarreal CF en ser convocada per la Selecció Espanyola). A més, entrenadors/es com Mikel Crespo (autor de l’històric ascens de l’Alavés a Primera) i Sara Monforte (va aconseguir el primer ascens del Villarreal CF Femení a l’èlit) també van rebre el seu guardó de guanyadors/es.

Por Golsmedia

Categorías Premios Golsmedia