La Selecció Masculina de Seven ha disputat aquest cap de setmana a la ciutat polonesa de Lodz l’última sèrie de les Men’s 7s GPS Rugbi Europe de la temporada 2017-18. En la jornada del dissabte 8 de setembre, els pupils de Pablo Feijoo es van imposar a Portugal i Itàlia per colar-se entre els 8 millors.
No obstant això en la jornada dominical la sort no ha estat dels nostres. L’expedició espanyola emprenia el dia sucumbint davant Alemanya per 14-7 en els Quarts de final d’Or.
Una partit molt igualat en el qual el valencià Javier Carrión, capità del CR La Vila i integrant del Projecte FER, va ser titular. La selecció alemanya va aprofitar la superioritat numèrica en els últims compassos per assajar, trencar les taules en el marcador, i portar-se finalment el partit per 7-14.
En la semifinal de plata, els Lleons sí van ser capaços de guanyar per 24-26 a una Anglaterra a la qual li va faltar molt poc per remuntar. La victòria espanyola donava accés a la final per la cinquena plaça del torneig polonès.
La selecció russa, subcampiona en Exeter, va ser el rival d’Espanya en una final per la cinquena posició que es van portar en imposar-se 17-26. A Espanya li va costar ser sòlida en defensa, un fet que conjuminat a petits errors puntuals van servir en safata el partit.
El sisè lloc dels espanyols en Lodz conforma la millor classificació de tot l’Europeu. A Rússia eren setens, a França decimoprimeros i a Anglaterra novens.