»
»
»
»
»
POLIESPORTIU | On anar este cap de setmana?

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Javi Cabello, nuevo entrenador del CD Eldense. Foto: Club.

POLIESPORTIU | On anar este cap de setmana?

Per als amants de l’esport, més enllà del futbol, els llancem algunes proposter per a acudir a presenciar alguns esdeveniments esportius destacats este cap de setmana.

I esta mateixa nit ja tenim un gran partit de la Lliga LEB Or de bàsquet, el que es disputarà, a les 20:45 hores al Ciutat de Castelló entre el TAU Castelló i al Levitec Osca. L’equip de Toni Ten busca la tercera victòria de la temporada.

En un cap de setmana sense Lliga ASOBAL ni Loterías, volem destacar els tres partits de divisió d’honor plata que juguen a casa els nostres equips. Tots a la vesprada de dissabte: A les 18 hores, Elda-Mataró al pavelló Florentino Ibáñez, i a les 19 hores al René Marigil de Sagunt, Morvedre-Sant Joan Despí; i a la Canaleta, Mislata-Sant Vicenç.

El circuit autonòmic de pàdel fara parada este cap de setmana a les instalacions del Club Flow pàdel al carrer Sevilla del polígon Fuente del Jarro on es disputa el torneig 22* amb presència de la parella masculina que encapçala el rànquing de la Comunitat Valenciana, els germans Javi i Josete Rico.

Diumenge, a les huit i mitja del matí, des de la plaça La Font de Borriol, s’arriba a l’edició XXVIII de la marxa de BTT d’esta localitat castellonenca, centre del ciclisme este cap de setmana.

Per a aquells que els agrada l’esport alternatiu, al llarg de tota la jornada de demà dissabte podran gaudir de la Spartan Race, la carrera més dura del món. Sera al Circuit de la Comunitat Valenciana Ricardo Tormo. El mon del motor té la seua cita també la matinal de diumenge amb el motocross d’Elda.

Una de les grans cites poliesportives del cap de setmana és la final de l’individual de pilota valenciana que es disputara diumenge a les 11:30 al remodelat trinquet Pelayo. Soro III i Pere Roc II tenen una cita amb l’història del nostres esport autòcton.

El voleibol femení té la cita destacada al pavelló Benicalap Sur de la ciutat de València diumenge a les 12:30 amb el partit entre el València i el Socuéllamos; mentre que a la mar serà el Club Nàutic d’Altea el centre d’atenció amb la cel·lebració de l’Open Optimist.

El rugbi ens deixa per a les 17 hores de demà el partit entre Les Abelles i el CAU, derbi de la ciutat de València amb el lideratge de la divisió d’honor B en joc, mentre que al futbol sala juguen a casa els dos representants de la segona divisió: dissabte a les 19:30 hores a l’Esperanza Lag, l’Elx reb el Manzanares i també dissabte a les 20 hores, al Ciutat de Castelló, el segon classificat de al lliga, el Bisontes rebrà el Noia.

 

 

 

 

 

 

 

Categorías Sin categoría