Tenis
»
»
»
»
»
TENNIS | L’alacantina Andrea Redondo s’atorga el títol Marca Joves Promeses

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Histórico debut del CD Roda en Copa del Rey. Fuente: CD Roda

TENNIS | L’alacantina Andrea Redondo s’atorga el títol Marca Joves Promeses

Diumenge passat es van celebrar les finals del circuit «Marca Joves Promeses», en les pistes del Conde Jackson Tennis Club de Las Palmas de Gran Canaria.

En la semifinal, Andrea Redondo es va imposar a la grancanaria Marta García-Rebordeo. L’alacantina es va guanyar la passada a la final, i el diumenge s’enfrontaria a la tennista de Navarra, Adriana Pérez Lertxundi, qui va vèncer a Paula Rodríguez Gregoris en semifinals.

Redondo s’ha estrenat en el circuit després de perdre la final del primer torneig disputat a València

En la final del circuit «Marca Joves Promeses» categoria femenina es va poder contemplar el nivell de l’alacantina, en un partit on el resultat va ser 6/1 – 6/3. D’altra banda, la final masculina la va guanyar el madrileny Daniel Matheu, després d’enfrontar-se a Pablo Merino per 6/1 – 6/0.

És el primer títol important de la tennista alacantina Andrea Redondo, i esperem que aconseguisca molts més aquesta jove promesa del tennis espanyol.

Fotografia: Federació Tennis Comunitat Valenciana.

Categorías Tenis