Balonmano Femenino
»
»
»
»
»
»
HANDBOL | L’extrem esquerrana Anda Dumitrescu s’incorpora al BM Castelló

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

Javi Cabello, nuevo entrenador del CD Eldense. Foto: Club.

HANDBOL | L’extrem esquerrana Anda Dumitrescu s’incorpora al BM Castelló

Bones notícies per a un dels clubs valencians que ens representen en la Lliga Guerreres Iberdrola, elit de l’handbol femení del nostre país.

Anda Dumitrescu, un dels fitxatges de la temporada del BM Castelló, ha pogut per fi incorporar-se al grup.

Encara que el fitxatge de la talentosa extrem esquerrana s’oficialitzés fa temps, la realitat és que fins al mes d’octubre no ha pogut ser una més en la disciplina per motius laborals.

Solucionat el tema del treball, Dumistrescu podrà centarse 100% en l’apassionant temporada 2018-2019 que té per davant l’Handbol Castelló.

Dumitrescu arriba procedent del Puig d’a Valls ‘Puchi’ d’Eivissa, on ha militat des dels 11 anys.

Les seues excel·lents xifres han provocat que el club castellonenc haja apostat per ella. I és que en la passada campanya va anotar 67 gols en un total de 25 partits de la Lliga Guerreres Ibedrola.

Dumitrescu es buidarà per ajudar al seu nou equip en “tot el possible” i aconseguir així la permanència en l’elit. “Desitje donar-ho tot de mi i ajudar a l’equip”, va assenyalar.

Encara que hi ha altres dues jugadores en el seu lloc, Andrea Claramonte i Andrea Salvat, Dumitrescu ho considera un “repte”.

Categorías Balonmano Femenino