Natación
»
»
»
»
»
NATACIÓ | La castellonenca Lidón Muñoz aconsegueix tres medalles d’or en el Campionat d’Espanya

Resultados

Resultados

Información ofrecida por Golsmedia BeSoccer

Te puede interesar

lidon muñoz
Lidón Muñoz. Foto: Manel Fontilla.

NATACIÓ | La castellonenca Lidón Muñoz aconsegueix tres medalles d’or en el Campionat d’Espanya

Lidón Muñoz. Foto: Manel Fontilla.

Nou èxit per a Lidón Muñoz, aquesta vegada per partida triple. La nadadora castellonenca s’ha penjat tres medalles d’or en el Campionat d’Espanya de natació que s’ha celebrat en la localitat catalana de Terrassa. A més de les tres victòries, Lidón Muñoz ha aconseguit igualar dos rècords nacionals gràcies al gran estat de manera que viu la nadadora de Castelló.

D’una banda, la nadadora del CN Sant Andreu ha aconseguit la medalla d’or en els 50 metres lliures, signant un crono de 25.00 segons. En el podi li van acompanyar Carmen Herrera i Marta González en segona i tercera posició, respectivament.

També va obtindre la plata en 100 metres papallona, realitzant la seua millor crono personal (1.00.40)

En la prova de 100 metres lliures, Muñoz va aconseguir imposar-se en la final per a penjar-se la medalla d’or. La nadadora castellonenca va parar el cronòmetre en 55.01, una marca una mica llunyana de la seua plusmarca però que va superar a la realitzada en el Mundial de Gwangju.

Finalment, Lidón Muñoz va aconseguir el seu tercer or en el 4×100 en marcar un temps de 4.06.80 després dels relleus d’Àfrica Zamorano (1.02.65), Jessica Vall (1.07.89), Alba Guillamón (1.02.11) i Muñoz (54.15), que va protagonitzar l’últim ‘stint’.

Por Golsmedia

Categorías Natación